İlköğretim Haftası İle İlgili Güzel Sözler/Özlü Sözler




Bilgisiz insan, meyvesiz ağaca benzer.

Milletimizi gerçek saadete ulaştıracak irfan ordusudur.

İlköğretim davası, insan olma, ulus olma davasıdır. 
    
En önemli ve verimli vazifelerimiz, milli eğitim işleridir.

Yurt kalkınmasının temeli ilköğretimdir.

Öğrenim, aklın gücünü geliştirir.

Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıptır.

Bilgisiz insanın dostluğundan, bilgili insanın düşmanlığı 
daha iyidir.

Okul gençliğe; insanlığı, saygıyı, ulusu ve ülkeyi sevmeyi öğretir. 

İlköğretimin değerini her yurttaşa anlatmak ulusal bir görevdir.

Bilen, bilmeyenden sorumludur.

Bilmek demek, yapmak demektir.

Türkiye Cumhuriyeti nin temeli kültürdür.

Okul, uygarlığın geliştiği yerdir.

 

  

Bir okul açılırsa, bin hapishane kapanır.

Okulları olan bir milletin istikbali emniyettedir.

Okul bir anne gibidir, bizi sever ve yetiştirir.

Okul, hayata hazırlanış değil, hayatın ta kendisidir

Kalem kılıçtan keskindir.

İnsan eğitimle doğmaz,ama eğitimle yetişir.

Eğitimsiz insan ,ruhsuz bedene benzer.

Eğitimin amacı,insanda bulunan yetenekleri geliştirmektir.

Eğitimde suç ve cezalar, güneşin önündeki buzlar gibi erir.

Eğitim; iyiyi,büyüğü, güzeli sevmektir.

Eğitim ,ekmek ve sudan sonra halkın en büyük gereksinmedir.

Bir milletin gerçek kurtuluşu Milli Eğitimle olur.

En büyük düşman bilgisizliktir.

Eğitim, insanı eşit kılar.

Bir milletin okur – yazar oranı yüksek olursa o millet kalkınır.



ETKİNLİKLER İÇİN 👇TIKLAYINIZ


Yorumlar