İlköğretim Haftası İle İlgili Şiirler,İLKÖĞRETİM ŞİİRLERİ

2020-2021 İLKÖĞRETİM HAFTASI ŞİİRLERİ
İlköğretim haftası şiirleri,okul öncesi,1.sınıf,2.sınıf,3.sınıf,4.sınıf 3 kıtalık,4 kıtalık,5 kıtalık okul şiirleri..İlköğretim haftası ile ilgili kolay ezberlenen güzel şiir örnekleri www.okuloncesiveilkokuletkinlikleri.com da.





İLKÖĞRETİM HAFTASI👇 ETKİNLİKLERİ

AÇILDI OKULUMUZ 💓

Hazırlandı çantamız,
Kalemle defterimiz,
Artık öğrenci olduk,
Açıldı okulumuz.

Neşe dolu içimiz,
Sevinçliyiz hepimiz,
Çıktık aydınlık yola,
Açıldı okulumuz.

Göklerde bayrağımız,
Dudaklarda marşımız,
Sevinçliyiz hepimiz,
Açıldı okulumuz.

Fethi BOLAYIR




İlköğretim Haftası 

Yüzyıllarca susadık,
Okumaya yazmaya
Bütün dünya koşarken,
Biz kalmışız pek yaya.

Köylerimiz okulsuz,
Şehirler okulsuzmuş.
Anadolu bakımsız,
Anavatan yolsuzmuş.

Atatürk bir gün çıkıp,
Milleti kurtarmasa,
Yüzyıllar aynı gider,
Biter miydi bu tasa ?

Büyük bir ulus için,
Geri kalmak ne acı...
İlköğretim Haftası,
Bir savaş başlangıcı.

İ.Hakkı TALAS




İLKÖĞRETİM HAFTASI

İlköğretim haftası
Kutlayalım hep birlikte.
Çalışmanın arkasını
Bırakmayalım derslikte.

Çalışırsak kazanırız,
Bilgilerle bezeniriz.
Kenetlenmiş bir toplumsak
Sağlam olur düzenimiz.

Bakın açıldı okullar.
Cıvıl cıvıl bütün yollar.
Yarınını düşünenler,
Çocuğunu okuturlar.

İbrahim ŞİMŞEK




İLK TÖREN

Bu yıl yine törenle,
Açıldı okulumuz,
Büyük, küçük sevindik,
Neşelendi gönlümüz…

Ona bütün bir tatil,
Nasıl özlem duymuştuk,
Yazın ayrıldık ama,
Bugün yine kavuştuk…

Tahsin BİLENGİLİN




OKULUMUZ

Her yerden daha güzel
Bizim için burası,
Okul, sevgili okul,
Neşe, bilgi yuvası.

Güzel kitaplar burada,
Bir çok arkadaş burada,
İnsan nasıl sevinmez,
Böyle yerde okur da ?

Senin çatın altında
Girmez kötü duygular,
Bilgi giren yerlerde
Kalmaz artık kaygılar.

Her yerden daha güzel
Bizim için burası,
Okul, sevgili okul
Neşe, bilgi yuvası !


Rakım ÇALAPALA




İLKÖĞRETİM HAFTASI


Okulları açıyor,
Bize neşe saçıyor,
Hafta sonu kaçıyor,
İlköğretim Haftası.

Yaşın yediyse tamam,
Okul çağın gelmiş tam,
Bize en büyük bayram,
İlköğretim Haftası.

Çocuklar seni ister,
Bilgi yolunu göster,
Bütün yurda ışık ver,
İlköğretim Haftası.

Fahrünissa ELMALI



OKULUMUZ 

Yellerle esiyoruz,
Sellerle coşuyoruz.
Açıldı okulumuz,.
Sevinçle coşuyoruz.

Sanki uçan kuşlarız,
Okul bizim yuvamız.
İlköğretim bizlerin,
Suyumuz ve havamız.

Çantam, kalemim ve defterim,
Kitaplarım var benim.
Neler neler öğretir,
Sevgili oğretmenim.

Mehmet ŞAHiN



OKUL TÜRKÜSÜ


Çok severiz biz okulu,
Kitabımız bilgi dolu
Okur, yazar her Türk oğlu,
Yükselmenin budur yolu.
Biz okullu çocuklarız,
Hem çalışır, hem oynarız.
Kağıt, kalem, kitap, defter,
Bizi bunlar adam eder.
Öğretmeni candan dinler,
Öğreniriz pek çok şeyler.
Biz okullu çocuklarız,
Hem çalışır, hem oynarız

Hasan Ali YÜCEL


DERSHANEMİZ

İşte bizim dershanemiz,
Derli toplu, güzel temiz.

Masa, sıra, tabureler,
Pırıl pırıl pencereler.

Karatahta karşımızda,
Ata resmi başımızda.

Evimizden çok severiz,
Kirlenmesin aman deriz.

H. Latif SARIYÜCE




AÇILIŞ GÜNÜ

Bu tatil sona erdi,
Açıldı okulumuz.
Öğrenciler de geldi.
Şenlendi okulumuz.

Sevinçliyiz hepimiz,
Öğretmene kavuştuk.
Cıvıl cıvıl bahçemiz,
Kardeşlerle buluştuk.

Zil çalınca bahçede,
Sıra sıra dizildik.
Müdürümüz kürsüde,
Biz de onu dinledik.

Selim AKKUŞ





DERSHANEMİZ

İşte bizim dershanemiz,
Derli toplu, güzel, temiz.

Masa, sıra, tabureler,
Pırıl pırıl pencereler.

Karatahta karşımızda,
Ata resmi başımızda.

Evimizden çok severiz,
Kirlenmesin aman deriz.

H. Latif SARIYÜCE



OKULUMUZ

Her yerden daha güzel
Bizim için burası,
Okul, sevgili okul,
Neşe, bilgi yuvası.

Güzel kitaplar burada,
Bir çok arkadaş burada,
İnsan nasıl sevinmez,
Böyle yerde okur da ?

Senin çatın altında
Girmez kötü duygular,
Bilgi giren yerlerde
Kalmaz artık kaygılar.

Her yerden daha güzel
Bizim için burası,
Okul, sevgili okul
Neşe, bilgi yuvası !

Rakım ÇALAPALA


İLGİLİ ARAMALAR👇
İlköğretim Haftası Şiirleri 3 Kıta,
İlkokul şiirleri,
İlköğretim Haftası ile ilgili Şiirler,
İlköğretim Haftası Şiirleri uzun,
İlköğretim Haftası Şiirleri 4 kıtalık,
İlköğretim Haftası İle ilgili 5 kıtalık Şiirler,
İlköğretim Haftası öğretmenim şiiri,
Okul şiiri,
Okulum Şiiri,

Yorumlar